Przy okazji, zmiana okresu przeglądania, pozwoli nam wrócić do zeszłorocznych faktur, które nagle nam zniknęły

Przed wystawianiem faktur w nowym roku, należy wydrukować remanent, o czym przypomni nam komunikat, który się pojawi.
Remanent drukujemy z pozycji Stan magazynu -> drukarka -> zestawienia.
Jeżeli, jednak nie zdążymy z wydrukowaniem, lub mamy coś do poprawienia, zawsze możemy skorzystać z wydruku, który się nazywa "stan magazynu" i wybrać datę na 31.12.2011. Zmienić nazwę możemy na zakładce Nagłówek/Stopka.
Aby wykonać inwentaryzację, dostępną w wersji Maxi oraz Extra, wchodzimy w Okna -> Inwentaryzacja i za pomocą plusa dodajemy nowy arkusz, wybierając potrzebne dla nas dane, np magazyn, akceptujemy. Zapisy na arkuszu zawsze możemy skorygować wchodząc na jego pozycje poprzez prawy przycisk myszy "Asortymenty na tym arkuszu" lub trzecia ikonka od końca.