Proszę spróbować wykonać następujące czynności:
- klikamy
[PPM] na ikonie skrótu do programu (znajdującym się na pulpicie), i wybieramy opcję "
Otwórz lokalizację pliku"
- otwiera się nam folder
BIN;
usuwamy z niego pliki
update.exe oraz
R2firma.exe
- pobieramy aktualny plik
update.exe ze strony
www.RESET2.pl
- pobrany plik
wklejamy do pustego folderu, a następnie go uruchamiamy opcją
[PPM] >> "
Uruchom jako administrator"
- całą zawartość tego folderu kopiujemy do folderu
BIN, wspomnianego powyżej
- uruchamiamy program
PS.:
Warto sprawdzić również przed operacją ustawienia regionalne w systemie operacyjnym.
Przy instalacji wielostanowiskowej może się zdarzyć, że jeden z komputerów - z uwagi na wspomniane ustawienia regionu - cały czas będzie wprowadzał błędną datę; upewniamy się wówczas, czy wszystkie stanowiska (końcówki + serwer) mają odpowiednie ustawienia regionu.
Jeżeli powyższy sposób nie pomoże, prosimy o kontakt z biurem Reset2 pod nr tel.: +48 713 828 701.