Witam!
Może kolejne niezbyt mądre pytanie, ale i tak je zadam.
Wystawiłem paragon klientowi, który wrócił po 2 dniach i poprosił o fakturę. Wystawiłem fakturę za pomocą przycisku (wystaw fakturę do paragonu) i potem zauważyłem, że np po wciśnięciu podsumowania dokumentów paragon i faktura sumowane są osobno i obrót liczony jest podwójnie. Czy po eksporcie do Księgi paragon i faktura zostaną policzone jako pojedynczy dokument? Czy będę zmuszony jeden wyzerować?
Aha, paragon został oczywiście zafiskalizowany.
Faktura do paragonu
Witam,
podsumowanie dokumentów jak najbardziej będzie sumowało te dokumenty ponieważ jest to funkcja sumująca pozycje kolumn.
Co do eksportu tych dokumentów do R2ksiegi to po jego wykonaniu na fakturze wystawionej do paragonu w kolumnie musimy zaznaczyć "S - tylko rejestr vat" oraz checkbox "paragon fiskalny".
Jednakże, przy eksporcie do księgi, radziłbym przenosić dokumenty z pominięciem paragonów, a paragony księgować jedną pozycją(np. nazwać je "raport dzienny") z rozbiciem na stawki.
Najprawdopodobniej od przyszłego miesiąca będzie to księgowało się automatycznie więc nie będzie trzeba zaznaczać wyżej opisanych opcji po eksporcie do księgi.
Proszę na bieżąco śledzić aktualizacje.
Pozdrawiam.
podsumowanie dokumentów jak najbardziej będzie sumowało te dokumenty ponieważ jest to funkcja sumująca pozycje kolumn.
Co do eksportu tych dokumentów do R2ksiegi to po jego wykonaniu na fakturze wystawionej do paragonu w kolumnie musimy zaznaczyć "S - tylko rejestr vat" oraz checkbox "paragon fiskalny".
Jednakże, przy eksporcie do księgi, radziłbym przenosić dokumenty z pominięciem paragonów, a paragony księgować jedną pozycją(np. nazwać je "raport dzienny") z rozbiciem na stawki.
Najprawdopodobniej od przyszłego miesiąca będzie to księgowało się automatycznie więc nie będzie trzeba zaznaczać wyżej opisanych opcji po eksporcie do księgi.
Proszę na bieżąco śledzić aktualizacje.
Pozdrawiam.