Insufficient disk space

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

ksm
Posty: 65
Rejestracja: czw, 18 stycznia 2007 20:33
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Insufficient disk space

Post autor: ksm » pn, 29 października 2012 13:00

Wiatm,
w instalacji sieciowej R2FAKTUR na stanowisku z obsługą drukarki fiskalnej, występuje nic nie mówiący komunikat "Insufficient disk space". Nie wiadomo, czy dotyczy RAM-u, powierzchni dyskowej stacji, serwera.... . Wszędzie jest pełno miejsca (i na serwerze i na stacji, i RAMu stacji oraz serwera), więc nie wiadomo, co jest .... Ustawienia BDE na stacji i serwerze są poprawne i zgodne z sugestiami, program ant. ma wykluczenia na pliki, przesył po sieci 1GB (w monitorze baz danych pokazuje 800 mbps) no i brak jakichś koncepcji, co dalej. Na innych końcówkach program pracuje poprawnie. Jakieś sugestie?

Pozdrawiam
ksm
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » pn, 29 października 2012 14:24

Prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem pod numerem tel. 71/377-12-02.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ