Strona 1 z 1
Zapętlenie aktualizacji
: czw, 02 kwietnia 2020 11:08
autor: ksm
Witam,
jak w temacie. Nie można uruchomić programu, gdyż ciągle widzi ten sam program jako nowszy...
Aktualizuje program poprawnie (rozpakowanie bez bledow), ale po restarcie znowu widzi nowsza wersje.
Pobranie update.exe ze strony też nic nie daje.
Zadzwonic nie mozna, bo numeru programu nie pokazuje, bo .... sie nie uruchamia.
Re: Zapętlenie aktualizacji
: pt, 03 kwietnia 2020 8:17
autor: Krystek
Proszę spróbować wykonać następujące czynności:
- klikamy
[PPM] na ikonie skrótu do programu (znajdującym się na pulpicie), i wybieramy opcję "
Otwórz lokalizację pliku"
- otwiera się nam folder
BIN;
usuwamy z niego pliki
update.exe oraz
R2firma.exe
- pobieramy aktualny plik
update.exe ze strony
www.RESET2.pl
- pobrany plik
wklejamy do pustego folderu, a następnie go uruchamiamy opcją
[PPM] >> "
Uruchom jako administrator"
- całą zawartość tego folderu kopiujemy do folderu
BIN, wspomnianego powyżej
- uruchamiamy program
PS.:
Warto sprawdzić również przed operacją ustawienia regionalne w systemie operacyjnym.
Przy instalacji wielostanowiskowej może się zdarzyć, że jeden z komputerów - z uwagi na wspomniane ustawienia regionu - cały czas będzie wprowadzał błędną datę; upewniamy się wówczas, czy wszystkie stanowiska (końcówki + serwer) mają odpowiednie ustawienia regionu.
Jeżeli powyższy sposób nie pomoże, prosimy o kontakt z biurem Reset2 pod nr tel.: +48 713 828 701.
Re: Zapętlenie aktualizacji
: pt, 03 kwietnia 2020 13:05
autor: ksm
Tak jak pisalem w pierwszym poscie podmiana update.exe nie daje rezultatu ( i nawet "manualna" podmiana pliku Rfirma.exe wypakowanego), gdyz program weryfikuje daty wersji z posiadana wersja w bazie. Trzeba wiec zlikwidowac wpis w bazie danych (tabela version, pole data ustawic na NULL) i wtedy program przy starcie zapyta o nowa wersje, ale sie nie zgadzamy i mamy mozliwosc wejscia do systemu. Dziwne, ale tak jest....Z pomoca Pani z infolinii takie rozwiazanie pomoglo.
Temat do zamkniecia.
pozdrawiam
ksm