Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
-
Pinki
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 08 czerwca 2007 13:09
Post
autor: Pinki » pt, 26 lutego 2010 14:43
Witam,
od jakiegoś czasu mam problem z indeksami w asortymencie. Każda nowa pozycja dostaje z automatu indeks -2098952628, kiedy zmienię go na inny to i tak zapisuje się z ww wartością.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pt, 26 lutego 2010 15:24
polecam:
1. porobić wykluczenia w programie antywirusowym
2. skontaktować się z serwisem
-
Pinki
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 08 czerwca 2007 13:09
Post
autor: Pinki » pt, 05 marca 2010 14:42
sławek pisze:polecam:
1. porobić wykluczenia w programie antywirusowym
2. skontaktować się z serwisem
Ogólnie serwis odesłał mnie na drzewo. Powiedzieli żebym zapłacił za przedłużenie okresu abonamentowego dopiero wtedy mi pomogą. Czas porozglądać się co oferuje konkurencja.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pt, 05 marca 2010 15:03
... albo uważniej czytać umowę
bezpłatna pomoc w ramach abonamentu
brak abonamentu = brak bezpłatnej pomocy