Ciągle pojawiające się błędy lub problem z połączeniem z bazą

Lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących korzystania z programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO opracowana przez pracowników serwisu Reset2.

Moderatorzy: sławek, Mariusz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KrystianSz
 
Posty: 39
Rejestracja: wt, 28 listopada 2017 15:33
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Ciągle pojawiające się błędy lub problem z połączeniem z bazą

Post autor: KrystianSz » pt, 12 lipca 2019 12:47

Jeśli co jakiś czas podczas normalnego korzystania z programu pojawiają się błędu typu "invalid column name", "access violation" itp. lub mamy problem z połączeniem z bazą, to możemy spróbować wykonać naprawę bazy danych. Musimy wykonać następującego kroki:

1. Jeśli nie posiadamy to pobrać program R2Fix
2. Wykonać archiwum jeśli to możliwe i zamknąć R2Płatnik
3. Uruchomić R2Fix, wskazać bazę danych i kliknąć „Naprawa bazy danych”
4. Ponownie uruchomić R2Płatnik, powinna zostać wykonana konwersja bazy danych
5. Sprawdzić czy błąd dalej występuje, jeśli tak to prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem

ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ