Jeśli co jakiś czas podczas normalnego korzystania z programu pojawiają się błędu typu "invalid column name", "access violation" itp. lub mamy problem z połączeniem z bazą, to możemy spróbować wykonać naprawę bazy danych. Musimy wykonać następującego kroki:
1. Jeśli nie posiadamy to pobrać program R2Fix
2. Wykonać archiwum jeśli to możliwe i zamknąć R2Płatnik
3. Uruchomić R2Fix, wskazać bazę danych i kliknąć „Naprawa bazy danych”
4. Ponownie uruchomić R2Płatnik, powinna zostać wykonana konwersja bazy danych
5. Sprawdzić czy błąd dalej występuje, jeśli tak to prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem
Ciągle pojawiające się błędy lub problem z połączeniem z bazą
- KrystianSz
- Posty: 111
- Rejestracja: wt, 28 listopada 2017 14:33
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt: