Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
lukaszz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 13 czerwca 2017 11:36
Post
autor: lukaszz » czw, 25 października 2018 8:03
Od pewnego czasu podczas uruchamiania programu R2PłatnikPRO pojawia się okienko błędu z informacjami:
nie pomaga aktualizacja do najnowszej wersji, błąd pojawia się w różne dni, na jednym kliencie (na którym logują się kadry) oraz na serwerze (logowania na admina).
Błąd nigdy nie pojawił się na drugim kliencie (gdzie logują się płace).
-
Jakub
- Posty: 64
- Rejestracja: pn, 16 lipca 2018 8:49
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Jakub » czw, 25 października 2018 9:49
Dzień dobry.
Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem.
Pozdrawiam,
-
lukaszz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 13 czerwca 2017 11:36
Post
autor: lukaszz » czw, 25 października 2018 14:39
Co w takim razie robi wcześniej podsunięte przez Pana rozwiązanie?

-
Jakub
- Posty: 64
- Rejestracja: pn, 16 lipca 2018 8:49
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Jakub » czw, 25 października 2018 16:39
Jest to jedno z możliwych rozwiązań. Przez wzgląd na liczbę zmiennych, które mogą wpłynąć na pojawienie się komunikatu, proszę o kontakt z serwisem.