Dekret księgowy

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
leszek
Posty: 18
Rejestracja: wt, 31 października 2006 12:15

Dekret księgowy

Post autor: leszek » czw, 26 kwietnia 2007 15:00

Witam
W jaki sposób rozwiązać następujący problem w R2Płatniku.
Świadczenie urlopowe nie może wchodzić do wynagrodzenia brutto ponieważ musi być księgowne na innym koncie.
Jak zdefiniować składniki aby na konto 431 - księgować wynagrodzenie brutto bez świadczenia urlopowego, a na 449 świadczenie urlopowe.
Na wydruku listy płac dobrze byłoby aby wynagrodzenie brutto było zgodne z kontem 431.
I druga sprawa w jaki sposób w dekrecie umieścić kwoty dotyczące właściciela.
Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Leszek Frankowski
Kaz
Posty: 31
Rejestracja: pt, 15 grudnia 2006 10:51
Lokalizacja: Wrocław Siechnice

Post autor: Kaz » wt, 08 maja 2007 13:33

Należy zdefiniować składnik wynagrodzenia np o nazwie wyn.osob. który b ędzie się wyliczał na każdej liście wg wzoru wynagrodzenie brutto-(świadczenie urlopowe+inne składniki które niemają być ksiągowane jako wynagrodzenie brutto np. zasiłki opodatkowane ZUS razem) i taki składnik dopiero wybieramy do dekretu.
NP: wyn.osob. WN 431
świadczenie urlopowe WN 449
.
.
.
leszek
Posty: 18
Rejestracja: wt, 31 października 2006 12:15

Post autor: leszek » wt, 15 maja 2007 12:42

A co ze składkami właściciela - jak umieśći te kwoty w dekrecie?
ODPOWIEDZ