Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
ugd_
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 24 grudnia 2018 11:47
Post
autor: ugd_ » śr, 27 marca 2019 9:36
Przy dodawaniu umowy na czas określony program przestaje działać i się wyłącza, w czym może być problem?
Dodam że dodanie umowy na czas nieokreślony nie powoduję wyłączenia programu.
-
michalS
-
- Posty: 127
- Rejestracja: śr, 05 lipca 2017 8:03
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: michalS » śr, 27 marca 2019 9:40
Dzień dobry, problem został zgłoszony do działu rozwoju oprogramowania. Zostanie to poprawione przy najbliższej aktualizacji. Pozdrawiam
-
ugd_
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 24 grudnia 2018 11:47
Post
autor: ugd_ » śr, 27 marca 2019 9:52
A kiedy można się spodziewać aktualizacji?
-
michalS
-
- Posty: 127
- Rejestracja: śr, 05 lipca 2017 8:03
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: michalS » śr, 27 marca 2019 15:19
W tym celu należy skontaktować się telefonicznie z serwisem.