Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
chemi_plon
- Posty: 17
- Rejestracja: śr, 01 sierpnia 2007 15:32
- Lokalizacja: Giżycko
-
Kontakt:
Post
autor: chemi_plon » pn, 08 października 2007 13:36
Witam,
mam problem z prawidłowym wydrukiem a co z tym idzie prawidołowym naliczeniem PITu 11. Pracownik był zatrudniony od połowy czerwca do połowy września. Naciskając na
KARTOTEKę DOCHODOWą do faktycznego wynagrodzenia dodaje mi miesiąc styczeń

Tak więc PIT 11 jest błędnie naliczony (ze styczniem - gdzie tego pracownika jeszcze nie było w firmie).
Jak to naprawić, usunąć... coś z tym zrobić

-
TomekK
-
- Posty: 293
- Rejestracja: pt, 01 kwietnia 2005 9:45
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: TomekK » wt, 09 października 2007 9:20
Po pierwsze czy pracownik ma jakąś listę płac za mc. styczeń, sprawdź listy płac pracownika (F2 na pracowniku w oknie z pracownikami i wykasuj wszystkie daty jakie tam się pokażą ), zobacz czy nie wpisałeś czegoś z datą styczniową w bilansie otwarcia w tej tabelce gdzie są przychody. Bo sam ten program to nie dopisuje, więc kwoty wychodzą albo z BO, albo z wypłaconych list.
-
chemi_plon
- Posty: 17
- Rejestracja: śr, 01 sierpnia 2007 15:32
- Lokalizacja: Giżycko
-
Kontakt:
Post
autor: chemi_plon » wt, 09 października 2007 11:16
niestety
Okres zatrudnienia jest od 18.06.07 do 14.09.07 i bilans otwarcia nie był robiony (nic tam nie ma), zrobiłam roczną kartę pracy i tez jest tylko ten okres zatrudnienia, nic innego.
Sprawdzając listy płac wypłaconych podaje mi tylko właśnie ten okres nawet jak zrobię od stycznia. W dalszym ciągu nie wiem skąd bierze się wynagrodzenie ze stycznia
kartoteka wynagrodzeń jest ok
kartoteka dochodowa jest do..... znaczy źle pokazuje.... i co z tym idzie źle jest naliczony PIT 11
Pomocy.....
-
TomekK
-
- Posty: 293
- Rejestracja: pt, 01 kwietnia 2005 9:45
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: TomekK » śr, 10 października 2007 8:42
jeśli tak to tylko zostaje ci serwis resetu, zadzwoń ,numery masz na stronie