usiłuję stworzyć wydruk, który dostępny byłby z poziomu okienka "Listy Płac" zawierający ilość godzin przepracowanych przez pracownika pracującego na umowę zlecenie w okresie z danej listy płac.
Dotychczas mam:
Kod: Zaznacz cały
<HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV="content-type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
<TITLE>#HTMLTitle#</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<!-- TU MOŻNA ZACZĄĆ WŁAŚCIWĄ TREŚĆ DOKUMENTU -->
<table width="100%" ALIGN=center border=0>
<tr>
<td ALIGN=LEFT width="50%">#P_Nazwisko_i_imię#</td>
<td ALIGN=RIGHT width="50%">...</td>
</tr><tr>
<td ALIGN=LEFT width="50%">(imię i nazwisko Zleceniobiorcy)</td>
<td ALIGN=RIGHT width="50%">(nazwa Zleceniodawcy)</td>
</tr>
</table>
<CENTER><font SIZE="+2"><B>Oświadczenie Zleceniobiorcy<br> o liczbie przepracowanych w danym miesiącu godzin</B></font></CENTER><br><br><br>
<CENTER>
Dotyczy: umowy zlecenia #UZ_Numer#, zawartej w dniu #UZ_Data_zawarcia_umowy#
<br><br>
Ja niżej podpisany/podpisana, #P_Nazwisko_i_imię#, oświadczam, że w
<br><br>miesiącu #L_Kartoteka_z_miesiąca#/#L_Kartoteka_z_roku# przepracowałem/przepracowałam …#UZR_Ile#… godzin.<br><br><br><br>
<table width="100%" ALIGN=center border=0>
<tr>
<td ALIGN=RIGHT width="100%">………………………</td>
</tr>
<tr>
<td ALIGN=RIGHT width="100%">(podpis Zleceniobiorcy)</td>
</tr>
</table>
</CENTER>
<br><br><br><br>
Potwierdzam przyjęcie oświadczenia:<br>
……………………<br>
(podpis Zleceniodawcy)
<!-- TU NALEŻY ZAKOŃCZYĆ WŁAŚCIWĄ TREŚĆ DOKUMENTU -->
</BODY>
</HTML>
Chciałbym, żeby działało to tak jak istniejący już wydruk "Rachunki do umowy zlecenia", gdzie wydruk wie którą z kwot wybrać (tę dotyczącą aktywnej listy).
(Swoją drogą próbowałem skopiować makietę wydruku "Rachunki do umowy zlecenia", żeby sprawdzić jak tam się to odbywa i przy próbie zapisania kopii bez zmieniania niczego okazało się, że 4 tagi nie były rozpoznawane.)