aktualizacja - pobranie
aktualizacja - pobranie
pojawił się komunikat o nowej wersji 10.00.90a - nie mogę jej pobrać.
Mam wersję 10.00.90 - status OK, ale okienko "Pobierz" jest nieaktywne.
Co powinnam odznaczyć?
Mam wersję 10.00.90 - status OK, ale okienko "Pobierz" jest nieaktywne.
Co powinnam odznaczyć?
Re: aktualizacja - pobranie
Dzień dobry
To tzw aktualizacja diagnostyczna - musi Pani wejść w Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć tryb diagnostyczny, wtedy można zaktualizować program do wersji "a".
To tzw aktualizacja diagnostyczna - musi Pani wejść w Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć tryb diagnostyczny, wtedy można zaktualizować program do wersji "a".
Re: aktualizacja - pobranie
Jeżeli wejdzie Pani w Pomoc - O programie i na dole w nawiasie napisane jest (Aktualizacja 10.00.90 z dnia 06-06-2023) to ma Pani wersję 90a. Wersja 90 była z dnia 30-05-2023. Jeżeli pomimo sprawdzenia ma Pani starszą wersję, zapraszam do kontaktu z naszym serwisem.
Re: aktualizacja - pobranie
Mam wersję 10.00.90 z 30.05.2023Kamil H pisze: ↑czw, 15 czerwca 2023 11:02Jeżeli wejdzie Pani w Pomoc - O programie i na dole w nawiasie napisane jest (Aktualizacja 10.00.90 z dnia 06-06-2023) to ma Pani wersję 90a. Wersja 90 była z dnia 30-05-2023. Jeżeli pomimo sprawdzenia ma Pani starszą wersję, zapraszam do kontaktu z naszym serwisem.
Re: aktualizacja - pobranie
Może Pani w takim razie zainstalować aktualizację ręcznie. Program musi być zamknięty. Nikt inny nie powinien na nim pracować. Wchodzimy na stronę: https://pobierzprogram.symfonia.pl/R2P klikamy na wersję 90a i pobieramy update.exe . Kopiujemy go do folderu BIN R2Płatnika (najczęściej C:\RESET2\Platnik.10x\BIN) i zamieniamy z obecnie istniejącym, po czym znajdujemy update.exe w folderze i go uruchamiamy. Update nie da nam żadnych komunikatów o zakończeniu pracy, dlatego należy po jego uruchomieniu poczekać chwilę i włączyć R2Płatnika. Jeżeli wszystko wykonała Pani zgodnie z moją instrukcją program powinien być już w wersji 90a. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje tylko kontakt telefoniczny. Pozdrawiam
Re: aktualizacja - pobranie
Dziękuję
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
aktualizacja - pobranie
Dzień dobry.
po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.
po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.
- Załączniki
-
- r2płatnik bład.png (30.86 KiB) Przejrzano 9367 razy
Re: aktualizacja - pobranie
mi również pojawił się taki komunikat. nie można w programie nic zrobićagnieszka_ng pisze: ↑pn, 07 sierpnia 2023 8:49Dzień dobry.
po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
Re: aktualizacja - pobranie
dokładnie nic nie można zrobić w programie. Ja mam wynagrodzenia do 10.08. i nie mogę pracować. Proszę o pilnie naprawienie błędu!!!!
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
aktualizacja - pobranie
i jeszcze taki bład
- Załączniki
-
- r2płatnik bład.png (7.86 KiB) Przejrzano 9340 razy
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
aktualizacja - pobranie
Teraz nie mogę wprowadzić pracownika do listy płac. Pojawia się komunikat z załącznika. HELP
- Załączniki
-
- r2płatnik bład.png (34.5 KiB) Przejrzano 9250 razy
Re: aktualizacja - pobranie
W jaki sposób cofnąć taką aktualizację? Lub czy zostanie naprawiony ten problem w najbliższym czasie?
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
Re: aktualizacja - pobranie
Jest już naprawiona, podaje link gdzie jest napisane co trzeba zrobić
https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/arti ... 3021550354
https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/arti ... 3021550354
Re: aktualizacja - pobranie
Aktualizacja nie jest naprawiona. Link, który Pani zamieściła jest dostępny od rana. Mam prawie 300 firm i od rana cały czas robią się konwersje zgodnie z instrukcja z linka. Od rana nie mogę pracować, a zewnętrzna firma informatyczna próbuje ogarnąć ten bałagan. Ciekawe czy Symfonia opłaci mi fakturę za informatyków i niezadowolenie klientów...