jak wprowadzić nowy składnik do naliczenia

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
szczepan
Posty: 57
Rejestracja: pt, 01 lutego 2008 11:21

jak wprowadzić nowy składnik do naliczenia

Post autor: szczepan » wt, 05 sierpnia 2008 9:57

Witam. Musze wprowadzić nowy składnik do naliczania <premia miesięczna> może łaskawie mógłbym liczyć na podpowiedź jak powinienem to zrobić. Będę wdzięczny.
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Monika » wt, 05 sierpnia 2008 12:48

To bardzo proste, definiujesz sobie nowy składnik-premia miesięczna w składnikach wynagrodzeń a następnie wchodzisz w definicje list płac i dodajesz ten składnik do odpowiedniej listy.
Będąc w składnikach wynagrodzeń wcisnij klawisz F1 , tam masz to wszystko prosto i czytelnie opisane.
ODPOWIEDZ