witam,
podczas wyrejestrowania członków rodziny, kiedy już eksportuje dane do płatnika na pewnym kroku pojawia mi się informacja "błąd struktury pliku......Czy chcesz przerwać import dokumentu?" zawsze klikam tak, ponieważ nie wiem czy czegoś nie nabroję! O ile dobrze kojarzę to wyrejestrowanie członków rodziny robi się na tym samym dokumencie ZUS ZCNA??
Proszę o pomoc
wyrejestrowanie członków rodziny
Witam
Jeżeli pojawił się taki komunikat to proszę sprawdzić przed wykonaniem eksportu ZCNA, czy wybrałaś eksport do Płatnika 8. Tuż przed samym eksportem z prawej strony przycisku Płatnik są trzy kropki, w które trzeba kliknąć i wybrać odpowiednią wersję Płatnika ZUS.
Jeśli to nie pomoże to najlepiej skontaktować się z serwisem Resetu i podesłać im ten plik eksportowy w celu ustalenia gdzie tkwi błąd.
Pozdrawiam
Jeżeli pojawił się taki komunikat to proszę sprawdzić przed wykonaniem eksportu ZCNA, czy wybrałaś eksport do Płatnika 8. Tuż przed samym eksportem z prawej strony przycisku Płatnik są trzy kropki, w które trzeba kliknąć i wybrać odpowiednią wersję Płatnika ZUS.
Jeśli to nie pomoże to najlepiej skontaktować się z serwisem Resetu i podesłać im ten plik eksportowy w celu ustalenia gdzie tkwi błąd.
Pozdrawiam