Po stworzeniu dekretu występuje różnica między stroną Wn a Ma.
NIe pomagają korekty wprowadzone w strukturze kosztów.Program źle sumuje.Jak poprawić strukturę kosztów, tak żeby strony Wn i Ma bilansowały się???
Dekret księgowy
Co to znaczy - źle sumuje - i gdzie źle sumuje,
1) najprawdopodobnej u niektórych osób jest nie przypisana struktura kosztów,
2) względnie źle zdefiniowane rodzaje kosztów - błędnie dobrane składniki,
3) i w końcu błędna definicja dekretu
- w związku ze złożonością problemu proszę o kontakt z serwisem w celu ustalenia szczegółów lub wysłanie danych poprzez serwisowanie.
1) najprawdopodobnej u niektórych osób jest nie przypisana struktura kosztów,
2) względnie źle zdefiniowane rodzaje kosztów - błędnie dobrane składniki,
3) i w końcu błędna definicja dekretu
- w związku ze złożonością problemu proszę o kontakt z serwisem w celu ustalenia szczegółów lub wysłanie danych poprzez serwisowanie.
dekret księgowy
Wszyscy pracownicy mają określoną strukturę kosztów.
Źle sumuje w samej strukturze oraz w dekresie księgowym(zestawienie/dekret księgowy).Chodzi o nie wielkie kilkugroszowe róznice.
Jeszcze jedna ważna informacja to taka, że jeden pracownik może być przydzielony do kilku wydziałów, a tym samym i kont zespołu "5".
Nie zawsze jednak jest tak, że program źle sumuje i rozbija koszty. Głównie dzieje się tak, gdy pracownicy pracują na kilku różnych wydziałach. Własnie w tym momencie z takim przypadkiem mam problem.
Poza tym nie działa również instrukcja obsługi (F1).
Źle sumuje w samej strukturze oraz w dekresie księgowym(zestawienie/dekret księgowy).Chodzi o nie wielkie kilkugroszowe róznice.
Jeszcze jedna ważna informacja to taka, że jeden pracownik może być przydzielony do kilku wydziałów, a tym samym i kont zespołu "5".
Nie zawsze jednak jest tak, że program źle sumuje i rozbija koszty. Głównie dzieje się tak, gdy pracownicy pracują na kilku różnych wydziałach. Własnie w tym momencie z takim przypadkiem mam problem.
Poza tym nie działa również instrukcja obsługi (F1).