Przesył do e-płatnika
Przesył do e-płatnika
Korzystam z portalu PUA a w nim z ePłatnika, przy przesyłaniu danych do ePłatnika pojawiają mi się błędy w dokumentach, czy można to jakoś zmienić? Wszystkie wyliczenia są prawidłowe, a ePłatnik pokazuje błąd.
Dzień dobry,
jeśli chodzi o eksporty dokumentów do Płatnika ZUS i ewentualne błędy występujące podczas tych eksportów, to podstawowe działania jakie może Pani zweryfikować samodzielnie to :
- sprawdzenie poprawności danych osobowych pracownika (w szczególności uzupełniona data urodzenia)
- adresy (poprawnie wprowadzony adres zameldowania i/lub inne jeśli występują, a w szczególności kod pocztowy)
- wersję programu, którą Pani posiada. Aktualna wersja programu (z dnia 28.03.2014) współpracuje domyślnie z Płatnikiem ZUS w wersji 9B, starsze wersje mogą się odnosić do Płatnika 9A, bądź posiada Pani Płatnika ZUS w starszej (niż 9B) wersji.
Jeśli po zweryfikowaniu powyższych czynności problem nie zostanie rozwiązany, zalecam kontakt telefoniczny z serwisem.
Pozdrawiam
jeśli chodzi o eksporty dokumentów do Płatnika ZUS i ewentualne błędy występujące podczas tych eksportów, to podstawowe działania jakie może Pani zweryfikować samodzielnie to :
- sprawdzenie poprawności danych osobowych pracownika (w szczególności uzupełniona data urodzenia)
- adresy (poprawnie wprowadzony adres zameldowania i/lub inne jeśli występują, a w szczególności kod pocztowy)
- wersję programu, którą Pani posiada. Aktualna wersja programu (z dnia 28.03.2014) współpracuje domyślnie z Płatnikiem ZUS w wersji 9B, starsze wersje mogą się odnosić do Płatnika 9A, bądź posiada Pani Płatnika ZUS w starszej (niż 9B) wersji.
Jeśli po zweryfikowaniu powyższych czynności problem nie zostanie rozwiązany, zalecam kontakt telefoniczny z serwisem.
Pozdrawiam