Przesył do e-płatnika

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Basia3k
Posty: 1
Rejestracja: wt, 22 kwietnia 2014 10:44

Przesył do e-płatnika

Post autor: Basia3k » wt, 22 kwietnia 2014 10:47

Korzystam z portalu PUA a w nim z ePłatnika, przy przesyłaniu danych do ePłatnika pojawiają mi się błędy w dokumentach, czy można to jakoś zmienić? Wszystkie wyliczenia są prawidłowe, a ePłatnik pokazuje błąd.
Awatar użytkownika
PiotrP
Posty: 51
Rejestracja: pn, 04 listopada 2013 8:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: PiotrP » wt, 22 kwietnia 2014 12:08

Dzień dobry,

jeśli chodzi o eksporty dokumentów do Płatnika ZUS i ewentualne błędy występujące podczas tych eksportów, to podstawowe działania jakie może Pani zweryfikować samodzielnie to :

- sprawdzenie poprawności danych osobowych pracownika (w szczególności uzupełniona data urodzenia)
- adresy (poprawnie wprowadzony adres zameldowania i/lub inne jeśli występują, a w szczególności kod pocztowy)
- wersję programu, którą Pani posiada. Aktualna wersja programu (z dnia 28.03.2014) współpracuje domyślnie z Płatnikiem ZUS w wersji 9B, starsze wersje mogą się odnosić do Płatnika 9A, bądź posiada Pani Płatnika ZUS w starszej (niż 9B) wersji.

Jeśli po zweryfikowaniu powyższych czynności problem nie zostanie rozwiązany, zalecam kontakt telefoniczny z serwisem.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ