Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
mawerik
Post
autor: mawerik » wt, 07 marca 2006 16:32
witam
mam pytanie pracownik jest zarejestrowany od połowy miesiaca a program mu nalicza wynagrodzenia jakby pracował cały miesiac o co moze chodzic??
-
Gość
Post
autor: Gość » śr, 08 marca 2006 12:06
rozwiązaniem jest zmiana dat na LIśCIE PłAC w zakładnce POZYCJA.
"Wynagrodzenie za okres" oraz "Nieobecność za okres" powinny obejmować cały miesiąc rozliczeniowy.
Powodzenia;)
-
Gość
Post
autor: Gość » pn, 20 marca 2006 10:19
tak, okres wynagrodzeń listy powinien obejmować cały miesiąc, natomiast przy wypełnianiu kart pracy część miesiąca wypełnia się jako dni nieobjęte umową - o te dni pomniejsza się płaca zasadnicza