Proszę o informację co ma zawierać się w definicji listy płac - zasiłki ZUS?
Sytuacja wygląda następująco:
Po raz pierwszy firma uprawiona jest do wypłaty zasiłku chorobowego; Pracownica od 01-02.02. otrzymuje wynagrodzenie chorobowe (lista płac wynagrodzenia podstawowe), pozostałe dni tj. 03-28.02. należy się jej zasiłek chorobowy płatny przez pracodawcę (stworzyłam listę płac Zasiłki ZUS, dodałam konkretną Panią, i program nie przelicza mi składników.) - pustka.
Proszę o pomoc...
Lista płac - Zasiłki ZUS
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 10 stycznia 2015 11:28
W programie jest szablon definicji listy zasiłki ZUS , na którym znajdują się wszystkie niezbędne dla tej listy pola systemowe. Można go znaleźć w Definicje-Definicje list płac , pod + Zasiłki ZUS.
W tym konkretnym przypadku proszę jeszcze sprawdzić w karcie zasiłkowej czy na tym zwolnieniu jest kwota zasiłku , bo być może , właśnie dlatego się nic na liście nie liczy.
W tym konkretnym przypadku proszę jeszcze sprawdzić w karcie zasiłkowej czy na tym zwolnieniu jest kwota zasiłku , bo być może , właśnie dlatego się nic na liście nie liczy.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 10 stycznia 2015 11:28