W przypadku kiedy wprowadza się urlop wypoczynkowy na przełomie miesiąca np. od 28.11.2006 do 05.12.2006 R2 płatnik w wersji standard rozbija wpis na dwa w sposób nieprawidłowy.
Pierwszy wpis od 28.11.2006 do 30.11.2006 dni/godziny:0 limit:0 pozostało:0.
Drugi wpis od 01.12.2006 do 05.12.2006 dni/godziny:3 limit:0 pozostało:-3
Urlopy na przełomie miesiąca.
Proszę zobaczyć jak w tych dniach wypełniona jest karta pracy tego pracownika (nominalne godziny pracy).
Rozpatrujemy 2 przypadki:
1. Prawdopodobnie w okresie 28.11.2006 - 05.12.2006 pracownik ma wypełnione tylko w 3 daniach nominalne godziny pracy3x8 godz.).
2. Pracownik jest zatrudniony na część etatu (pracuje np. 4 godz. dziennie). 1 dzień urlopu ściągniętego z limitu pracownika to 2 dni urlopu.
Powodzenia
Rozpatrujemy 2 przypadki:
1. Prawdopodobnie w okresie 28.11.2006 - 05.12.2006 pracownik ma wypełnione tylko w 3 daniach nominalne godziny pracy3x8 godz.).
2. Pracownik jest zatrudniony na część etatu (pracuje np. 4 godz. dziennie). 1 dzień urlopu ściągniętego z limitu pracownika to 2 dni urlopu.
Powodzenia
Może za mało opisałem problem, postaram się to naprawić.
Pracownik przed pójściem na ten urlop ma niewykorzystany limit urlopowy w znacznym stopniu. Załóżmy, że pozostało mu przed tym urlopem 25 dni.
Gdy wprowadzimy ten okres urlopu jako jeden wpis program rozbije go na dwa, z czego pierwszy wpis zeruje limit urlopu (według programu 25-0=0), drugi wpis już jest prawie prawidłowy (0-3=-3). Po zatwierdzeniu urlopu i ponownym wejściu poprzez poprawę do pierwszego z wymienionych wpisów sytuacja wraca do normy. Przedstawioną sytuację sprawdziłem w kilku firmach, wszędzie efekt był taki sam (brane były różne okresy urlopu na przełomie miesiąca)
Pracownik przed pójściem na ten urlop ma niewykorzystany limit urlopowy w znacznym stopniu. Załóżmy, że pozostało mu przed tym urlopem 25 dni.
Gdy wprowadzimy ten okres urlopu jako jeden wpis program rozbije go na dwa, z czego pierwszy wpis zeruje limit urlopu (według programu 25-0=0), drugi wpis już jest prawie prawidłowy (0-3=-3). Po zatwierdzeniu urlopu i ponownym wejściu poprzez poprawę do pierwszego z wymienionych wpisów sytuacja wraca do normy. Przedstawioną sytuację sprawdziłem w kilku firmach, wszędzie efekt był taki sam (brane były różne okresy urlopu na przełomie miesiąca)