Strona 1 z 1

Ponowne zatrudnienie pracownika po 3 miesiącach przerwy

: wt, 23 sierpnia 2011 11:30
autor: basik.1
Witam,
nie wiem jak mam postąpić, pracownica była zatrudniona od 10.10.2010 do 30.04.2011, umowa została zakończona z dniem 30.04, został naliczony ekwiwalent za niewykorzystany urlop.
Teraz tj. od 16.08 ta sama osoba ma być ponownie zatrudniona na umowę o pracę.
Niew wiem jak mam ją nanieść do programu, czy utworzyć nową osobę i od początku wszystkie dane i nową umowę i wszystkie naliczenia, urlopy, czy może w tych danych które miałam tworząc nową umowę( dodatkowe zatrudnienie) ale jak wówczas przeliczyć limit urlopu na dany rok ??
Proszę o wyjaśnienie,
dziękuję

: wt, 23 sierpnia 2011 13:40
autor: mh
Witam
pod żadnym pozorem nie dodajemy ponownie pracownika w oknie "Pracownicy". Należy w menu "Aktualne zatrudnienie" utworzyć nowe, dodatkowe zatrudnienie, wprowadzić umowę o pracę i analogicznie jak w zatrudnieniu Podstawowym naliczyć limit urlopu. Pozdrawiam