brak KUP i ulgi
: pt, 18 maja 2012 13:30
Witam,
w pewnym momencie program przestał uwzględniać koszty uzyskania przychodu i tzw. "ulgę" podatkową (kwotę wolną od podatku) na listach płac u wszystkich pracowników, podczas gdy w zakładce "PIT" mają "odhaczone" prawidłowo, nic też nie majstrowałam przy ustawieniach związanych z podatkiem ani w ustawieniach list płac. Dodam, że do tej pory program liczył prawidłowo a w definicji listy płac w/w skladniki cały czas są uwzględnione. Wszystko muszę teraz korygować ręcznie. Czy ktoś wie jak przywrócić prawidłowe obliczanie podatku? Z góry wielkie dzięki za każdą pomoc.
w pewnym momencie program przestał uwzględniać koszty uzyskania przychodu i tzw. "ulgę" podatkową (kwotę wolną od podatku) na listach płac u wszystkich pracowników, podczas gdy w zakładce "PIT" mają "odhaczone" prawidłowo, nic też nie majstrowałam przy ustawieniach związanych z podatkiem ani w ustawieniach list płac. Dodam, że do tej pory program liczył prawidłowo a w definicji listy płac w/w skladniki cały czas są uwzględnione. Wszystko muszę teraz korygować ręcznie. Czy ktoś wie jak przywrócić prawidłowe obliczanie podatku? Z góry wielkie dzięki za każdą pomoc.