brak KUP i ulgi

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
asia-lewin
Posty: 2
Rejestracja: pt, 18 maja 2012 13:19

brak KUP i ulgi

Post autor: asia-lewin » pt, 18 maja 2012 13:30

Witam,
w pewnym momencie program przestał uwzględniać koszty uzyskania przychodu i tzw. "ulgę" podatkową (kwotę wolną od podatku) na listach płac u wszystkich pracowników, podczas gdy w zakładce "PIT" mają "odhaczone" prawidłowo, nic też nie majstrowałam przy ustawieniach związanych z podatkiem ani w ustawieniach list płac. Dodam, że do tej pory program liczył prawidłowo a w definicji listy płac w/w skladniki cały czas są uwzględnione. Wszystko muszę teraz korygować ręcznie. Czy ktoś wie jak przywrócić prawidłowe obliczanie podatku? Z góry wielkie dzięki za każdą pomoc.
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » pt, 18 maja 2012 14:35

Może być kilka powodów, ciężko jednoznacznie zdiagnozować taki przypadek.

W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy parametry naliczania są właściwe - czy nie ma w oknie pustych dat, czy zakresy dat się nie nakładają. Czy w aktywnych parametrach naliczania są wpisane wartości dla kosztów i ulgi.

Domyślam się, że nie jest to druga lista płac w miesiącu i są na liście płac oba pola tylko bez wartości. Bo jeśli jest inaczej to na drugiej liście płac w miesiącu (wg daty wypłaty) KUP a jeśli pola nie istnieją to należy je dodać do definicji listy płac.
storm
Posty: 2
Rejestracja: pn, 08 października 2012 11:59

Post autor: storm » pn, 08 października 2012 12:02

Chciałbym kontynuować ten temat, bo mam tak samo tzn. program przestał uwzględniać KUP na listach płąc- parametry naliczania mam ok , proszę o pomoc
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » śr, 10 października 2012 8:49

przestał naliczać dla jednego pracownika czy dla wszystkich?

proponuje telefoniczny kontakt z serwisem
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
storm
Posty: 2
Rejestracja: pn, 08 października 2012 11:59

Post autor: storm » śr, 10 października 2012 21:57

dla wszystkich czyli dla 2
ODPOWIEDZ