Strona 1 z 1

Lista pracowników - przeniesienie do historii?

: pt, 24 sierpnia 2012 12:34
autor: ADyk
Witam!

Mam problem z listą pracowników, mianowicie kilka osób już nie pracuje w firmie a dalej widnieją na tej liście, w jaki sposób można przenieść ich do historii aby nie było ich widać " na wierzchu" ?

Re: Lista pracowników - przeniesienie do historii?

: pt, 24 sierpnia 2012 13:06
autor: NA
Możliwości jest kilka. Zatrudnienie można przenieść do historii po wprowadzeniu zakończenia umowy o pracę. Służy do tego przycisk "przenieś do historii zatrudnienia" znajdujący się w oknie aktualnego zatrudnienia (ikona żarówki). Można włączyć także w oknie z pracownikami właściwości (F4) i tam zaznaczyć "selekcja -> zatrudnieni". Można przenieść byłych pracowników do osobnego działu np. "pracownicy zwolnieni" i wówczas w tym oknie właściwości określić od działu do działu omijając dział zwolnionych (patrz: informacje w instrukcji o kolejności działów).

: pn, 19 listopada 2012 10:15
autor: magda22
Witam serdecznie,

jeden z pracowników został zwolniony i przeniosłam go zgodnie z instrukcją poniżej do działu "pracownicy zwolnieni" cyt."Służy do tego przycisk "przenieś do historii zatrudnienia" znajdujący się w oknie aktualnego zatrudnienia (ikona żarówki)." tam zmieniłam nazwę zatrudnienia na "pracownicy zwolnieni". I wszystko jest ok, bo zniknął z okna "pracownicy", ale nie mogę znaleźć gdzie teraz jest.... postępowanie zgodnie ze wskazówkami poniżej nic nie daje....
Proszę o pomoc...

Pozdrawiam
Magda

: pn, 19 listopada 2012 12:00
autor: NA
Nie dokładnie w ten sposób. "Przenieś do historii zatrudnienia" służy do tego aby zatrudnienie zniknęło z ewidencji aktualnego zatrudnienia (ikona żarówki) i przeniosło się do ewidencji historii zatrudnienia.
Jeżeli chce Pani aby w oknie "Pracownicy" nie byli wyświetlani pracownicy spełniający określone kryteria, należy jeszcze raz przyjrzeć się dostępnym opcjom we właściwościach okna "Pracownicy" (przycisk F4). Tam należy określić filtrowanie, które usunie z wyświetlania niechciane pozycje.

: pt, 01 lutego 2013 13:19
autor: Anik
Mam trochę podobny problem. Mianowicie, czy istnieje opcja, że program sam usunął pracownika z listy pracowników?

Tzn. z końcem miesiąca pracownik zakończył współpracę z firmą. Wystawiłam św. pracy, "11", ale przesłanie do ZUS ZWUA zostawiłam na drugi dzień. Nic więcej nie ruszałam w programie, po prostu go wyłączyłam. Dziś, chcąc wyrejestrować pracownika z ubezpieczeń okazało się, że pracownika na liście pracowników nie ma i nie wiem gdzie mogę go znaleźć?

Zaznaczam, że nie utworzyłam jeszcze żadnego działu z pracownikami zwolnionym, gdyż był to pierwszy taki przypadek. Chciałam to zrobić po całkowitym rozliczeniu z pracownikiem.

Czy program wyrzucił gdzieś pracownika z automatu, czy może muszę coś posprawdzać w ustawieniach by go znaleźć?

: pt, 01 lutego 2013 13:36
autor: NA
Program nie usuwa sam pracowników. Najprawdopodobniej jest zastosowany w oknie z pracownikami jakiś filtr, który nie pokazuje wszystkich pozycji. Proszę sprawdzić we właściwościach okna (F4).