Ewidencja wyposażenia

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Monsz_
Posty: 34
Rejestracja: pt, 02 grudnia 2011 14:28

Ewidencja wyposażenia

Post autor: Monsz_ » śr, 07 listopada 2012 9:18

Witam

Jakiś czas temu wypłaciłem pracownikom ekwiwalent za odzież ujmując to w programie. Obecnie upłynął okres użytkowania więc wprowadzam ponowne "wydanie" w formie ekwiwalentu w br.

Niestety w raporcie kadrowym dot. wyposażenia w 2013 r. drukowane są daty w kolumnie "termin upłynął" pomimo wydania odzieży w terminie.

Czy to powinno tak wyglądać?
Czy też powinienem poprostu usunąć wcześniejsze pozycje już zużyte (tylko wtedy nie ma ciągłości ewidencji).

PK
Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 61
Rejestracja: śr, 12 września 2007 12:13
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Mirek » śr, 07 listopada 2012 12:11

Witam

Przy jednej z najbliższych aktualizacji Pańska uwaga będzie uwzględniona, czyli w kolumnie "Termin upłynął" nie pojawi się data, jeśli wydaliśmy pracownikowi nowe wyposażenie lub ekwiwalent.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ