umowa zlecenie po wygaśnięciu umowy
: pn, 04 marca 2013 12:41
Witam serdecznie,
jednemu z moich pracowników 14.12.2012 wygasła umowa o pracę. Od 04.03.2013 chcemy zatrudnić go na umowę zlecenie i od 01.04 na umowę o pracę. W 2013 r. nie był u nas zatrudniony. Zatem, czy umowę zlecenie mam wpisać jako zatrudnienie podstawowe, czy dodatkowe? a później umowę o pracę jako dodatkowe, żeby wszystko było na jednym PIT? Czy na umowie zlecenie mam odznaczyć wszystkie składki na ubezpieczenia łącznie z ZUS i zdrowotnym? Nie jest zatrudniony w innym zakładzie.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Magda
jednemu z moich pracowników 14.12.2012 wygasła umowa o pracę. Od 04.03.2013 chcemy zatrudnić go na umowę zlecenie i od 01.04 na umowę o pracę. W 2013 r. nie był u nas zatrudniony. Zatem, czy umowę zlecenie mam wpisać jako zatrudnienie podstawowe, czy dodatkowe? a później umowę o pracę jako dodatkowe, żeby wszystko było na jednym PIT? Czy na umowie zlecenie mam odznaczyć wszystkie składki na ubezpieczenia łącznie z ZUS i zdrowotnym? Nie jest zatrudniony w innym zakładzie.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Magda