Nie wypłacone wynagrodzenie a ZUS
: wt, 09 lipca 2013 12:21
Witam
w jaki sposób ustawić dane w liście płac jeśli wynagrodzenie zostało naliczone ale nie wypłacono go pracownikom . W związku z tym deklaracje do ZUS powinny za dany okres być "zerowe" . Ale przy wprowadzaniu listy płac program nie chce jej "przyjąć" jeśli nie podam daty wypłaty wynagrodzenia a jak mu datę podam kiedy powinno było być wypłacone (pomimo że nie było) to on traktuje to jako że zostało wypłacone i nalicza ZUS . Czy są jakieś ustawienia które można zmienić ?
Listę płac muszę naliczyć ponieważ jest ona księgowana do kosztów NKUP jako nie wypłacona.
w jaki sposób ustawić dane w liście płac jeśli wynagrodzenie zostało naliczone ale nie wypłacono go pracownikom . W związku z tym deklaracje do ZUS powinny za dany okres być "zerowe" . Ale przy wprowadzaniu listy płac program nie chce jej "przyjąć" jeśli nie podam daty wypłaty wynagrodzenia a jak mu datę podam kiedy powinno było być wypłacone (pomimo że nie było) to on traktuje to jako że zostało wypłacone i nalicza ZUS . Czy są jakieś ustawienia które można zmienić ?
Listę płac muszę naliczyć ponieważ jest ona księgowana do kosztów NKUP jako nie wypłacona.