ustawienie kalendarza dla pracownika
: pt, 20 września 2013 9:30
Witam:
mam pracownika któremu zmienił się etat na 1/2. pracuje przez 3 dni w tyg więc stworzyłam dla niego osobny kalendarz. w aktualnym zatrudnieniu zaznaczyłam że ma z tego kalendarza korzystać. jak wchodzę na miesięczną ewidencję czasu pracy automatycznie wbija mi się kalendarz główny, bez możliwości zmiany. Tak jest przy wszystkich pracownikach aktualnie zatrudnionych - zmiany kalendarza mogę przeprowadzać tylko na pracownikach już zwolnionych. skąd się to bierze? mam jakąś opcję źle zaznaczoną? posiadam podstawową wersję oprogramowania.
mam pracownika któremu zmienił się etat na 1/2. pracuje przez 3 dni w tyg więc stworzyłam dla niego osobny kalendarz. w aktualnym zatrudnieniu zaznaczyłam że ma z tego kalendarza korzystać. jak wchodzę na miesięczną ewidencję czasu pracy automatycznie wbija mi się kalendarz główny, bez możliwości zmiany. Tak jest przy wszystkich pracownikach aktualnie zatrudnionych - zmiany kalendarza mogę przeprowadzać tylko na pracownikach już zwolnionych. skąd się to bierze? mam jakąś opcję źle zaznaczoną? posiadam podstawową wersję oprogramowania.