2 listy płac
: śr, 02 października 2013 16:07
witam,
Mam w tym miesiacu do zrobienia 2 listy płac. Jedna z wynagrodzneiem chorobowym (pracownik pracowal tylko do 1.10 i w tym dniu byłna L4), druga to ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Wynagrodzenie chorobowe brutto nie przekroczy 100 zł, natomiast ekwiwalent za niewykorzystany urlop osiagnie kwote 700 zł. Przy chorobowym nie wylicza mi juz podatku, natomiast skl. zdrowotna wYlicza, ale przy ostatecznym wyliczeniu listy płac z chorobowym jest ona pominieta (niskie wynagrodzenie). Natomiast doliczona jest przy drugiej licie plac z ekwiwalentem. Czy tak powinno byc w programie?
Mam w tym miesiacu do zrobienia 2 listy płac. Jedna z wynagrodzneiem chorobowym (pracownik pracowal tylko do 1.10 i w tym dniu byłna L4), druga to ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Wynagrodzenie chorobowe brutto nie przekroczy 100 zł, natomiast ekwiwalent za niewykorzystany urlop osiagnie kwote 700 zł. Przy chorobowym nie wylicza mi juz podatku, natomiast skl. zdrowotna wYlicza, ale przy ostatecznym wyliczeniu listy płac z chorobowym jest ona pominieta (niskie wynagrodzenie). Natomiast doliczona jest przy drugiej licie plac z ekwiwalentem. Czy tak powinno byc w programie?