wyrównanie do 100 procent wypadkowego

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
asik256
Posty: 13
Rejestracja: pt, 31 maja 2013 14:39

wyrównanie do 100 procent wypadkowego

Post autor: asik256 » śr, 21 stycznia 2015 10:28

Witam,

na przestrzeni 2-óch miesięcy płaciliśmy Pracownikowi 33 dni wynagrodzenia chorobowego oraz 5 dni zasiłku. Następnie zostało to zakwalifikowane do wypłaty wynagrodzenie wypadkowego. W karcie zasiłkowej dokonałam zamiany z wynagrodzenie i zasiłku na wypadkowe 100 %. I teraz mam problem bo na liście, na której chcę wyrównać koryguje wyłącznie 5 dni zasiłku i wypłaca 38 chorobowego. Jak mam to ustawić aby wyksięgowało również wypłacone wynagrodzenie chorobowe. Pierwotnie wszystko zostało naliczone na 2-óch listach tzn. w marcu i kwietniu (zasiłki i wynagrodzenia liczymy na jednej liście).
Awatar użytkownika
Staszek
 
Posty: 107
Rejestracja: wt, 26 października 2010 15:05
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Staszek » śr, 21 stycznia 2015 15:39

Szczegółowy sposób korygowania znajduje się w instrukcji obsługi - "korekty w karcie zasiłkowej". Należy trzymać się ściśle kolejności kroków opisanych w instrukcji.
asik256
Posty: 13
Rejestracja: pt, 31 maja 2013 14:39

Post autor: asik256 » czw, 22 stycznia 2015 8:50

Zamiany z wynagrodzenie chorobowego i zasiłku dokonałam poprawnie i mam zaznaczone wszystkie opcje jakie powinny być,dodatkowo zrobiłam to szybciej (stojąc na zwolnieniu do korekty prawy klawisz myszy i wybieram zmianę na wypadkowe - wszystko robi się samo).

Mój problem polega na tym, że na liście wyrównującej zaciąga wyłącznie zasiłki (wyksięgowuje np 5 dni po 80% i nalicza za cały okres absencji tj 38 dni 100%) - nie widzi korekty wynagrodzenia chorobowego i nie wyksięgowuje 33 dni po 80%. Co może być nie tak?
Proszę aby ktoś mi pomógł rozwiązać ten problem a nie po najmniejszej linii odesłał do instrukcji...
Awatar użytkownika
Staszek
 
Posty: 107
Rejestracja: wt, 26 października 2010 15:05
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Staszek » czw, 22 stycznia 2015 10:30

Z indywidualnymi problemami proszę się kontaktować telefonicznie z serwisem.
ODPOWIEDZ