Strona 1 z 1
Odtworzenie z archiwum
: sob, 23 maja 2015 16:37
autor: pannaaa
Witam,
Chcę odtworzyć dane z archiwum, wskazuje plik pokazuje dane, wpisuję hasło ale przycisk "Odtworzenie" jest nie aktywny.
Niestety nie spisałam sobie nr serwera MSSQL
A chcąc zrobić aktualizację programu wyskakuje błąd "File access denied"
Teraz nie wiem co mam robić.
Pozdrawiam
: pn, 25 maja 2015 8:56
autor: Monika
Odnośnie aktualizacji - uruchom program spod prawego klawisza myszy wybierając Uruchom jako administrator i dopiero aktualizuj .
Odnośnie odtwarzania z archiwum - prawdopodobnie podajesz niepoprawne hasło.
: wt, 26 maja 2015 13:50
autor: pannaaa
A jest jakaś inna możliwość poznania tego hasła aby zrobić odtworzenie z archiwum? Mam zapisane hasło które wychodzi że jest niepoprawne a zakładane było w 2012 roku.
: wt, 26 maja 2015 14:24
autor: Monika
Proszę w tej sprawie skontaktować się z serwisem , na pewno pomogą

: wt, 26 maja 2015 14:54
autor: pannaaa
A w jakich godzinach serwis pracuje i ile kosztuje taka usługa?
: wt, 26 maja 2015 14:58
autor: Renata
A czy pokazuje się Pani komunikat "brak pliku informacyjnego"?
Jeżeli tak, to być może nie tyle chodzi o hasło, co o różnicę między wersjami programu: w archiwum i w programie docelowym. Jeśli archiwum było zrobione na nowej wersji programu, a wczytujemy je na nowym komputerze, ale ze starą wersją programu (bo np. zainstalowaliśmy program ze starej płyty), to może pokazywać się wspomniany komunikat (i problem z odtworzeniem danych z archiwum).
Rozwiązaniem jest zaktualizowanie programu docelowego przez Zbiory -> Narzędzia -> Aktualizacja programu (proszę nie pomijać ponownego uruchomienia programu, gdy program o to poprosi - inaczej aktualizacja się nie wykona). Przy wyrównanych wersjach, archiwum powinno się odtworzyć bez przeszkód.
Jeżeli jednak na 100% chodzi o hasło, to nie obejdzie się bez drogi oficjalnej - szczegółów nt procedury postępowania w takim przypadku udzielamy telefonicznie.
Pozdrawiam.
: wt, 26 maja 2015 15:07
autor: pannaaa
Wydaje mi się że jednak może chodzić o hasło ale do wersji programu nie jestem pewna. Ostatnia aktualizacja programu była 24 kwietnia a ja archiwizacje robiłam już w maju więc powinnam mieć już tą nawą zaktualizowaną wersję.
Niestety nie jestem już w tym tak obeznana i wole zdać się na serwis aby czegoś bardziej nie namieszać

Dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
: wt, 26 maja 2015 15:21
autor: Renata
pannaaa pisze:A w jakich godzinach serwis pracuje i ile kosztuje taka usługa?
Serwis pracuje w godzinach od 08:00 do 16:30.
Dalszych informacji możemy udzielić w bezpośrednim kontakcie telefonicznym.