Padł system - jak odzyskać bazę danych
Padł system - jak odzyskać bazę danych
Witam,
na komputerze padł system Windows XP. Nowy system, również Windows XP, został zainstalowany na innej partycji dysku, toteż pliki z partycji z padniętym systemem zachowały się. Na nowym systemie zainstalowałem program R2płatnik. Proszę o pomoc, w jaki sposób można zaimportować bazę danych z partycji, na której padł system?
na komputerze padł system Windows XP. Nowy system, również Windows XP, został zainstalowany na innej partycji dysku, toteż pliki z partycji z padniętym systemem zachowały się. Na nowym systemie zainstalowałem program R2płatnik. Proszę o pomoc, w jaki sposób można zaimportować bazę danych z partycji, na której padł system?
to już jest działanie administracyjne - polega na podłaczaniu plików bazy danych do działającego serwera SQL - nazywa się to attach więcej o tym tutaj
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms190209.aspx
jakby co serwis Reset2 zdalnie odpłatnie może to wykonać
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms190209.aspx
jakby co serwis Reset2 zdalnie odpłatnie może to wykonać
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Jeżeli przy odtwarzaniu danych z archiwum pokaże się komunikat: "Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego" to znaczy, że:
1)
na starym komputerze wersja programu była wyższa, natomiast na nowym komputerze zainstalowana jest wersja starsza.
Wersję programu na obu komputerach można sprawdzić w Pomoc -> O programie... -> ostatnia linia na dole okna - Aktualizacja nr ... z dnia ...
W powyższym przypadku pomoże, tak jak właśnie u Państwa, aktualizacja (i koniecznie ponowne uruchomienie) programu na nowym komputerze.
2)
na starym komputerze, na etapie tworzenia archiwum, nie była zaznaczona opcja "Zapamiętaj hasło".
Niezależnie od tego, czy nadajemy hasło do archiwum czy nie, w/w opcja powinna być zaznaczona.
Inaczej może pokazać się cytowany komunikat
.
1)
na starym komputerze wersja programu była wyższa, natomiast na nowym komputerze zainstalowana jest wersja starsza.
Wersję programu na obu komputerach można sprawdzić w Pomoc -> O programie... -> ostatnia linia na dole okna - Aktualizacja nr ... z dnia ...
W powyższym przypadku pomoże, tak jak właśnie u Państwa, aktualizacja (i koniecznie ponowne uruchomienie) programu na nowym komputerze.
2)
na starym komputerze, na etapie tworzenia archiwum, nie była zaznaczona opcja "Zapamiętaj hasło".
Niezależnie od tego, czy nadajemy hasło do archiwum czy nie, w/w opcja powinna być zaznaczona.
Inaczej może pokazać się cytowany komunikat
