Strona 1 z 1

Padł system - jak odzyskać bazę danych

: pt, 30 października 2015 15:47
autor: arael6
Witam,
na komputerze padł system Windows XP. Nowy system, również Windows XP, został zainstalowany na innej partycji dysku, toteż pliki z partycji z padniętym systemem zachowały się. Na nowym systemie zainstalowałem program R2płatnik. Proszę o pomoc, w jaki sposób można zaimportować bazę danych z partycji, na której padł system?

: pn, 02 listopada 2015 8:58
autor: bs
to już jest działanie administracyjne - polega na podłaczaniu plików bazy danych do działającego serwera SQL - nazywa się to attach więcej o tym tutaj
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms190209.aspx

jakby co serwis Reset2 zdalnie odpłatnie może to wykonać

: pn, 02 listopada 2015 21:58
autor: arael6
Problem rozwiązany. Okazało się, że wystarczy wybrać opcję "Odtwarzanie danych z archiwum". Baza była archiwizowana co drugi dzień, więc nic nie przepadło :) Potem jeszcze pojawiał się błąd: "Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego". Aktualizacja programu do najnowsze wersji pomogła.

: wt, 03 listopada 2015 15:07
autor: Renata
Jeżeli przy odtwarzaniu danych z archiwum pokaże się komunikat: "Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego" to znaczy, że:

1)
na starym komputerze wersja programu była wyższa, natomiast na nowym komputerze zainstalowana jest wersja starsza.
Wersję programu na obu komputerach można sprawdzić w Pomoc -> O programie... -> ostatnia linia na dole okna - Aktualizacja nr ... z dnia ...
W powyższym przypadku pomoże, tak jak właśnie u Państwa, aktualizacja (i koniecznie ponowne uruchomienie) programu na nowym komputerze.

2)
na starym komputerze, na etapie tworzenia archiwum, nie była zaznaczona opcja "Zapamiętaj hasło".
Niezależnie od tego, czy nadajemy hasło do archiwum czy nie, w/w opcja powinna być zaznaczona.
Inaczej może pokazać się cytowany komunikat ;).

: śr, 12 grudnia 2018 12:31
autor: BajBus
bs pisze:
jakby co serwis Reset2 zdalnie odpłatnie może to wykonać
Witam, jeśli można zapytać to o jakiej kwocie mowa?

: śr, 12 grudnia 2018 13:46
autor: Monika
W tej sprawie proszę kontaktować się z serwisem telefonicznie.