Strona 1 z 1

wersja demonstracyjna

: sob, 06 maja 2006 10:13
autor: Gość
Dzień dobry. Mam prowadzić kadry w niedużym zakładzie, a nie znam sie na tym wcale. Sciągnęłam wczoraj wersję demonstracyjną Płatnika i próbowałam się z nią zapoznać. Troche to skomplikowane, ale myślę że bym doszła w końcu o co chodzi. Jest jeden problem. Dzisiaj pojawił sie napis że przekroczony został czas używania wersji demo. MIAŁo BYĆ 60 DNI!!! a tu nawet tyle godzin nie uplynęło :( i co ja biedna mam teraz począć? Czy da się coś z tym zrobić? Proszę o pomoc.

: sob, 06 maja 2006 22:53
autor: Gość
Program liczy 60 dni od daty zainstalowania wg daty systemowej w komputerze. Prowdopodobnie data systemowa była zmieniana przez uzytkowniaka co spowodowało iż program uważa że upłyneło 60 dni od zainstalowania. Rozwiązaniem tego problemu może być wykasowanie programu i ponowne zainstalowanie wersji demo lub wykupienie licencji na użytkowanie programu od Reset2.

Pozdrawiam

: pn, 09 października 2006 21:48
autor: Gość
właśnie zainstalowałam program w wersji DEMO, otrzymałam informację, że będzie ważny tylko 60 dni, na stronie głównej pisze:
"Jeśli nie przekroczysz opisanych wyżej limitów, to wersje demonstracyjne będą działać jak pełnowartościowe programy bez żadnych ograniczeń czasowych"
Czy ta informacja o wazności przez 60 dni jest istotna i faktycznie program przestanie działać?