sobota - rozliczenie godzin nadl.
: czw, 26 listopada 2015 15:11
pracownik wykonywał pracę w sobotę przez 3 godziny.
W związku z tym że jest to dla niego dzień wolny, oddaliśmy mu cały dzień wolny w poniedziałek.
Sporządzając listę płac program nalicza wynagrodzenie za te 3 godziny nadliczbowe pomimo zaznaczenia w karcie pracy poniedziałku jako dnia wolnego za pracę w sobotę.
Jak trzeba ustawić parametry naliczania, aby pracownik otrzymał tylko podstawowe wynagrodzenie?
W związku z tym że jest to dla niego dzień wolny, oddaliśmy mu cały dzień wolny w poniedziałek.
Sporządzając listę płac program nalicza wynagrodzenie za te 3 godziny nadliczbowe pomimo zaznaczenia w karcie pracy poniedziałku jako dnia wolnego za pracę w sobotę.
Jak trzeba ustawić parametry naliczania, aby pracownik otrzymał tylko podstawowe wynagrodzenie?