Strona 1 z 1
Niemożliwy eksport do PŁATNIK
: czw, 07 stycznia 2016 11:55
autor: JuRa
Po ostatniej aktualizacji programu, nie można wyeksportować dokumentu zgłoszeniowego ZUA do Płatnika. Pojawia się błąd: "Wystąpił błąd krytyczny podczas wykonywania pracy kreatora. Wystąpił błąd podczas parsowania KEDU. Element narusza ograniczenie lenght elementu 5. Analiza składni elementu {
http://www.zus.pl/2013/KEDU_4}p1 o wartości nie powiodła się. Kod błędu: -2147467259, nr linii: 50, nr kolumny: 9. PublicId: , SystemId: file:///C:/Program........ itd"
: czw, 07 stycznia 2016 15:24
autor: Staszek
Błąd nie jest wynikiem aktualizacji tylko braku lub niepoprawnie wprowadzonych danych. Zalecany ewentualny kontakt z serwisem.
: wt, 23 sierpnia 2016 9:45
autor: Justina
niestety kontakt z serwisem niewiele pomógł - dowiedziałam się, że czegoś nie wprowadziłam.
Niestety oczy już wypatrzyłam a błędu nie widzę.

: wt, 23 sierpnia 2016 12:00
autor: NA
Proszę sprawdzić czy wszystkie informacje podawane na ZUA są wprowadzone do programu poprawnie. Jeżeli telefonicznie serwis nie był w stanie jednoznacznie określić przyczyny, to można skorzystać z odpłatnych połączeń zdalnych aby serwis zidentyfikował nieprawidłowość.