karta zasiłkowa i lista płac

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
iwonad
Posty: 11
Rejestracja: czw, 17 grudnia 2015 14:22

karta zasiłkowa i lista płac

Post autor: iwonad » wt, 09 lutego 2016 21:49

Firma nie jest uprawniona do wypłaty zasiłków ZUS. Na karcie zasiłkowej wprowadziłam zwolnienia lekarskie przypadające w czasie ciąży pracownicy. Po przekroczeniu 33 dni wynagrodzenia chorobowego na liście widnieją kwoty 0. Natomiast naliczają się listy płac za ten okres tak jakby pracownica świadczyła pracę. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: karta zasiłkowa i lista płac

Post autor: NA » pn, 22 lutego 2016 12:49

iwonad pisze:Firma nie jest uprawniona do wypłaty zasiłków ZUS. Na karcie zasiłkowej wprowadziłam zwolnienia lekarskie przypadające w czasie ciąży pracownicy. Po przekroczeniu 33 dni wynagrodzenia chorobowego na liście widnieją kwoty 0. Natomiast naliczają się listy płac za ten okres tak jakby pracownica świadczyła pracę. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Chyba nie do końca rozumiem, ale jeśli chodzi o to, że na liście płac nie pomniejszają się składniki o dni przebywania na zwolnieniu lekarskim, to proszę sprawdzić w karcie zasiłkowej, na danym zwolnieniu (lub zwolnieniach) czy w zakładce razem, zakładce wypłata zasiłku, nie jest zaznaczony kwadracik przy "nie pomniejszaj składników na kolejnej liście". Standardowo się to nie zaznacza i wówczas zwolnienie lekarskie pomniejsza składniki o 1/30 za każdy dzień. Pod warunkiem oczywiście, że dany składnik ma ustawione to pomniejszanie (menu definicje/składniki wynagrodzeń/zakładka razem stojąc na tym składniku i tam jest pole "pomniejszyć o dni chorobowego". Jeśli nadal będzie z tym problem, to lepiej się skontaktować telefonicznie z serwisem aby to uściślić.
ODPOWIEDZ