Strona 1 z 1

wynagrodzenie chorobowe

: wt, 15 marca 2016 14:51
autor: iwonad
Witam,
Jesteśmy firmą, która jest nieuprawniona do wypłaty zasiłków ZUS, co jest odpowiednio odhaczone w "parametrach firmy".
Po wprowadzeniu zwolnienia lekarskiego do "karty zasiłkowej" na liście płac (wynagrodzenia podstawowe) nalicza się wynagrodzenie brutto w pełnej kwocie. Oczekiwałam, że pojawi się kwota wynagrodzenia zasadniczego za przepracowaną część miesiąca i wynagrodzenie chorobowe płatne przez pracodawcę. Co mogę robić źle?

: wt, 15 marca 2016 15:34
autor: TomekK
Witam najbezpieczniej jest skasować to zwolnienie następnie wprowadzić je powtórnie. Pamiętaj że masz wprowadzić datę od do, numer i serię zwolnienia i nic więcej nie zmieniasz. Jeżeli jest to wynagrodzenie za czas choroby do 33 lub 14 dni program obliczy wynagrodzenie na podstawie kartotek. Po zaakceptowaniu zobaczymy wynagrodzenie brutto za okres choroby. Lista płac powinna pokrywać się z okresem w którym nastąpiło zwolnienie lekarskie, należy pamiętać iż wynagrodzenie za okres , nieobecności są zawsze za pełne miesiące. Usuń pracownika z listy i wprowadź go jeszcze raz. Jak dalej będzie problem proponuje skorzystać z pomocy serwisu.

: czw, 17 marca 2016 12:35
autor: iwonad
Dziękuję za pomoc.