Strona 1 z 1

kontynuacja zatrudnienia

: śr, 18 maja 2016 11:46
autor: Magdasz
Witam, proszę podpowiedzieć co zrobić w sytuacji gdy mam zatrudnionego pracownika na czas zastępstwa (nie określono daty zakończenia umowy na zastępstwo), rozwiązaliśmy tę umowę na zastępstwo za porozumieniem stron dnia 10 maja i od 11 maja zatrudniliśmy tę osobę na nową umowę o pracę już nie na zastępstwo. Czy muszę zakańczać umowę na zastępstwo i tworzyć nowe zatrudnienie ????? co w tym przypadku zrobić z urlopem wypoczynkowym który pani wykorzysta przy kolejnej umowie??? Opcja dodać nową umowę jest nieaktywna.

: czw, 19 maja 2016 10:21
autor: Renata
Program nie pozwala dostawić następnej umowy, ponieważ widząc zakończenie traktuje ten okres współpracy jako definitywnie zamknięty.

Jeżeli chciałaby Pani zachować urlop, podstawy do chorobowego itd. z poprzedniej umowy, to trzeba by:
- usunąć zakończenie umowy,
- poprawić datę zakończenia umowy na zastępstwo na dzień 10.05.2016 r.,
- dostawić (w tym samym zatrudnieniu) nową umowę o pracę od dnia 11.05.2016 r.

Pozdrawiam.

: czw, 19 maja 2016 10:47
autor: Magdasz
Mogę zrobić jak Pani pisze, ale muszę wystawić świadectwo pracy (zgodnie z art. 97 Kodeksu Pracy), a przy tej propozycji nie ma opcji wystawienia świadectwa pracy. Czy może inne rozwiązanie Pani zaproponuje??

: czw, 19 maja 2016 11:22
autor: Renata
Jeżeli uzupełni Pani datę końcową w umowie na zastępstwo, to pod ikonką drukarki również będzie Pani miała dostępne do wydruku świadectwo pracy. Później na podglądzie wydruku można kliknąć 2X lewym przyciskiem myszy i nanieść ewentualne zmiany w treści świadectwa. W ten sposób nie będzie Pani musiała dostawiać zakończenia umowy o pracę i zachowa Pani urlopy, o które Pani pytała w pierwszym poście.

W przypadku dalszych pytań, wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny z serwisem: 71/38-28-702.