historia zatrudnienia - uzupełnienie
-
- Posty: 5
- Rejestracja: śr, 20 kwietnia 2016 13:49
historia zatrudnienia - uzupełnienie
Mam pracownika , który u nas już pracował. Niestety przy wdrożeniu programu nie wprowadzono go do bazy . mam go teraz zatrudnionego. Natomiast brakuje mi jego okresu zatrudnienia w historii zatrudnienia .Potrzebuję tego , by dobrze generował mi się raport do PFRON. Jak wprowadzę go z ręki do historii zatrudnienia to mi go nie zbiera do raportu. Czy da się go jakoś inaczej tam wprowadzić ?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: śr, 20 kwietnia 2016 13:49
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Wpisy w historii zatrudnienia (lub ich brak) w ogóle nie powinny mieć w omawianym przypadku znaczenia.
Może generując raport ma Pani wpisany zakres działów np. tylko dla Administracji i przez to pomija Pani wspomnianych pracowników, ponieważ przynależą do innego działu?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego z Serwisem: 71/38-28-702, telefonicznie będzie znacznie łatwiej wyjaśnić sprawę.
Pozdrawiam.
Może generując raport ma Pani wpisany zakres działów np. tylko dla Administracji i przez to pomija Pani wspomnianych pracowników, ponieważ przynależą do innego działu?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego z Serwisem: 71/38-28-702, telefonicznie będzie znacznie łatwiej wyjaśnić sprawę.
Pozdrawiam.