Strona 1 z 1
historia zatrudnienia - uzupełnienie
: pn, 30 maja 2016 12:09
autor: monika1985
Mam pracownika , który u nas już pracował. Niestety przy wdrożeniu programu nie wprowadzono go do bazy . mam go teraz zatrudnionego. Natomiast brakuje mi jego okresu zatrudnienia w historii zatrudnienia .Potrzebuję tego , by dobrze generował mi się raport do PFRON. Jak wprowadzę go z ręki do historii zatrudnienia to mi go nie zbiera do raportu. Czy da się go jakoś inaczej tam wprowadzić ?
: pn, 30 maja 2016 13:53
autor: Renata
A czy ten pracownik nie ma czasem jakichś nieobecności, które wykluczają go z zestawienia?
: pn, 30 maja 2016 13:57
autor: monika1985
niestety nie . Mam kilku takich pracowników i wyklucza ich tylko to ,że nie ma ich w historii zatrudnienia.
: pn, 30 maja 2016 14:37
autor: Renata
Wpisy w historii zatrudnienia (lub ich brak) w ogóle nie powinny mieć w omawianym przypadku znaczenia.
Może generując raport ma Pani wpisany zakres działów np. tylko dla Administracji i przez to pomija Pani wspomnianych pracowników, ponieważ przynależą do innego działu?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego z Serwisem: 71/38-28-702, telefonicznie będzie znacznie łatwiej wyjaśnić sprawę.
Pozdrawiam.