Strona 1 z 1
karta pracy
: pn, 09 stycznia 2017 8:40
autor: wanda
System nie zapisuje w karcie pracy, nieobecności pracownika z powodu delegacji trwającej dłużej niż 8 godzin. 2 stycznia br. zrobiłam aktualizację programu (w sumie niepotrzebnie) i od tej chwili jest problem.
: pn, 09 stycznia 2017 11:07
autor: bs
Proszę sprawdzić - Zbiory - Wybór firmy - pozycja firmy - Parametry - Karty pracy - Ustawienia podstawowe - opcja: Włącz pobieranie czasu pracy z ewidencji delegacji.
karta pracy a delegacja
: śr, 11 stycznia 2017 12:21
autor: wanda
Właściwa opcja w parametrach jest włączona. Dodam, również że na delegacji jest wyłączona opcja Poniżej 8 h. Czy jest możliwe, że odpowiednia ikona pojawi się w karcie pracy, dopiero, gdy zostanie rozliczona delegacja i zostanie wykazane, że delegacja trwała powyżej 8 godzin? We wcześniejszej wersji już w momencie wypisywania delegacji zaznaczałam opcję trwania delegacji i odpowiedni zapis utrwalał się w karcie pracy.