Strona 1 z 1

Potwierdzenie wystawienia delegacji

: wt, 25 kwietnia 2017 9:34
autor: wanda
Zgłaszam następujący problem:
Wystawiając pracownikowi delegację, nie zawsze otrzymuję komunikat, czy wysłać wiadomość o jej wystawieniu pracownikowi (na adres e'mail). Podobnie jest przy zatwierdzeniu rozliczenia tej delegacji. ZAZNACZAM, że każdy pracownik ma wpisany w systemie adres e'mail. Automatyczne wysyłanie wiadomości do pracownika, że delegacja została wystawiona, nie jest aktywna przy każdym pracowniku.

: czw, 27 kwietnia 2017 9:00
autor: Monika
Z tym problemem proszę zwrócić się do serwisu.

: pn, 22 maja 2017 12:58
autor: wanda
Niestety serwis nie znalazł przyczyny opisanej przeze mnie sytuacji.
Niestety funkcja potwierdzania wystawionej delegacji, zatwierdzenia rozliczenia kosztów delegacji, zatwierdzonego urlopu działa wyrywkowo.

: pn, 22 maja 2017 13:29
autor: NA
wanda pisze:Niestety serwis nie znalazł przyczyny opisanej przeze mnie sytuacji.
Niestety funkcja potwierdzania wystawionej delegacji, zatwierdzenia rozliczenia kosztów delegacji, zatwierdzonego urlopu działa wyrywkowo.
A czy serwis miał możliwość sprawdzenia tego na konkretnej bazie programu przesłanej do serwisu czy tylko telefonicznie? Telefonicznie nie daje się niektórych rzeczy wyjaśnić.

: pn, 22 maja 2017 15:21
autor: wanda
Tak serwis miał możliwość sprawdzenia ustawień programu poprzez TeamViewerQS.