Strona 1 z 1
wynagrodzenie po zmarłym pracowniku
: czw, 08 czerwca 2017 8:06
autor: KAROLINA FISAHN
Mam taką sytuację. Zmarł pracownik. Mam do wypłacenia zasiłek odprawę pośmiertną i ekwiwalent za urlop. Jak to zrobić?
: czw, 08 czerwca 2017 14:01
autor: Monika
Należy zdefiniować nową listę z polem systemowym prawa majątkowe. Można zlecić zdefiniowanie serwisowi.
: czw, 08 czerwca 2017 14:05
autor: KAROLINA FISAHN
Ok. Tylko jak to zrobić dla osoby która nie jest pracownikiem nie ma umowy o pracę ani żadnej innej. System nie chce policzyć - pokazuje się komunikat brak umów o pracę.
: pt, 09 czerwca 2017 12:25
autor: Monika
Na liście tej nie może być żadnych składników, które powiązane są z umową o pracę.
: pt, 09 czerwca 2017 13:42
autor: KAROLINA FISAHN
Dziękuję bardzo za udzielenie odpowiedzi. Lista policzona.
Ciekawi mnie jeszcze dlaczego takich rzeczy nie ma w instrukcji obsługi. Siedziałam nad tym przez 2 dni przeszukałam cały napisany przez producenta podręcznik. Całą pomoc w systemie, forum i nigdzie nie spotkałam się z rozwiązaniem tej sytuacji.
: wt, 13 czerwca 2017 9:56
autor: Monika
Pole systemowe - prawa majątkowe - jest stosunkowo nowym polem, ale pewnie w niedługim czasie zostanie opisane w Instrukcji obsługi.
Zawsze można skorzystać z darmowych konsultacji telefonicznych.