ponowne zatrudnienie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
asli
Posty: 10
Rejestracja: czw, 13 lipca 2017 8:34

ponowne zatrudnienie

Post autor: asli » wt, 25 lipca 2017 12:25

Witam,
proszę o pomoc, bo nie wiem już co robię źle. Pracownik był u nas zatrudniony od 09/2013 do 07/2016, teraz od lipca 2017 zatrudniamy go ponownie na czas określony. Utworzyłam nowe zatrudnienie od lipca 2017 (wskoczyło jako dodatkowe), zaznaczone jest, że jest to główne zatrudnienie, wprowadziłam umowę, i wszytko pięknie tylko w informacji do umowy program wrzuca mu 2 tyg okresu wypowiedzenia (tak jak dla nowego pracownika), a nie 1 miesiąc (bo przecież był już u nas zatrudniony i ten staż mu się wlicza). I nie wiem co mam jeszcze kliknąć, żeby to zadziałało :(
Awatar użytkownika
AB
 
Posty: 54
Rejestracja: pn, 18 kwietnia 2016 10:19
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: AB » wt, 25 lipca 2017 14:48

Należy przenieść zatrudnienie "Podstawowe" do historii zatrudnienia.
asli
Posty: 10
Rejestracja: czw, 13 lipca 2017 8:34

Post autor: asli » wt, 25 lipca 2017 15:02

Przeniosłam i zadziałało :) Dziękuję.
Tylko teraz zadrudnienie podstawowe zniknęło i zostało to dodatkowe. Czy gdzieś mogę kliknąć, żeby zobaczy poprzednie zatrudnienie? Czy to juz przepdało?
Awatar użytkownika
AB
 
Posty: 54
Rejestracja: pn, 18 kwietnia 2016 10:19
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: AB » wt, 25 lipca 2017 15:20

Wpis przeniesiony do historii zatrudnienia, można przywrócić (cofnąć tę operację). W historii zatrudnienia należy wybrać Przywróć do aktualnego zatrudnienia.
Gonia
Posty: 29
Rejestracja: wt, 10 stycznia 2012 17:04

Post autor: Gonia » pn, 14 stycznia 2019 19:03

Podpinam się, żeby było w jednym poście.

Pracownik był zatrudniony w latach 2015-2016, wówczas było to jego "podstawowe" zatrudnienie.
W 2017 ponownie został zatrudniony/zwolniony i było to jego "dodatkowe" zatrudnienie.
Teraz ma być zatrudniony po raz trzeci.

Przeniosłam "podstawowe" zatrudnienie do historii i usiłuję zrobić te kolejne "dodatkowe", klikając na "utwórz nowe zatrudnienie" na podstawie "dodatkowego".

Nie mogę nic zrobić, bo program informuje mnie, że "Znaleziono inne zatrudnienie pracownika o takiej samej nazwie", mimo zakończenia tego "dodatkowego" zatrudnienia.

Odpowiadam sama sobie - to dla tych, którzy będą mieli podobne do mnie problemy:

1. przeniosłam do historii zatrudnienia również "dodatkowe" zatrudnienie,
2. przywróciłam "podstawowe" zatrudnienie i na jego podstawie mogłam utworzyć kolejne "dodatkowe"

W przeniesionych umowach, w historii zatrudnienia, mam zaznaczone "ciągłość zatrudnienia" (nie wiem czy to prawidłowe), ale na umowie mam podany prawidłowy okres wypowiedzenia.
ODPOWIEDZ