Strona 1 z 1

święto w sobotę

: śr, 02 sierpnia 2017 16:36
autor: aniak
Jak zaznaczyć w kalendarzu dzień wolny za święto w sobotę?

: czw, 03 sierpnia 2017 8:24
autor: Monika
Stojąc na danym dniu kliknąć dwa razy lewym klawiszem mysz i wybrać Dodatkowy dzień wolny

: czw, 03 sierpnia 2017 10:20
autor: aniak
dziękuję

: czw, 28 września 2017 10:37
autor: p1rainbow
Czy można ustawić dzień wolny za sobotę od razu dla całej firmy? Czy w kalendarzu każdego pracownika oddzielnie?

: pt, 29 września 2017 15:26
autor: Renata
Tak, można.
Proszę tylko pamiętać, aby najpierw ustawić dodatkowy dzień wolny w kalendarzu "wspólnym" (Okna-Kalendarze-np. Główny), a dopiero później uzupełniać miesięczne karty pracy poszczególnych pracowników. Kalendarz jest to jakby wzorzec, kopiowany do miesięcznych kart pracy pracowników, którzy mają ten kalendarz przyporządkowany w Aktualnym Zatrudnieniu (żarówka).

Jeżeli najpierw uzupełnimy kartę pracy pracownika, a dopiero później ustawimy w kalendarzu dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę, to trzeba pamiętać o skasowaniu i wypełnieniu miesięcznej karty pracy tego pracownika od nowa.

: pn, 02 października 2017 15:15
autor: maciek0zielinski
Bardzo to ułatwia i przyśpiesza pracę, podoba mi się ten program.

wolne za sobotę

: wt, 10 października 2017 10:18
autor: wanda
Właśnie wprowadziłam pracownikowi dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę, korzystając z zaproponowanej przez Państwo opcji. I pojawił się komunikat:
"Suma godzin pracy jest różna od sumy godzin nominalnych 50% i 100%". Zaznaczam, że pracownik jest zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy i w karcie pracy nie ma nadgodzin,. Pracuje od poniedziałku do piątku. Co oznacza ten komunikat?

: wt, 10 października 2017 10:29
autor: Monika
W którym dokładnie miejscu został wprowadzony ten dzień wolny? W kalendarzu czy w miesięcznej karcie pracy?

święto w sobotę

: wt, 10 października 2017 11:38
autor: wanda
Wpisu dokonałam w miesięcznej (XII/2017) karcie pracy

: wt, 10 października 2017 12:13
autor: Monika
Wpis ten należy wprowadzić w pierwszej linii Nominalne dni pracy.
Komunikat może się brać stąd, że ten dzień wolny został wprowadzony w innej linii.

święto w sobotę

: wt, 10 października 2017 13:13
autor: wanda
Tego wpisu nie można wprowadzić w rubryce Nominalne dni pracy. Ta funkcja działa w rubryce Dni pracy

: wt, 10 października 2017 14:14
autor: Monika
Z racji wolnego za święto w sobotę pomniejszamy nominał danego miesiąca a nie dni pracy.
Skoro nie da się zmienić nominałów to oznacza, że karta pracy ma włączone RCP i harmonogramy. Wówczas zmianę tę należy wprowadzić w kalendarzu lub harmonogramie. Jeśli będą dalsze problemy to proponuję kontakt telefoniczny z serwisem.

święto za sobotę

: wt, 10 października 2017 14:36
autor: wanda
Dziękuję, za wskazówkę. Wprowadziłam dodatkowy dzień wolny w zakładce Okna/kalendarze następnie na miesięcznej karcie pracy skasowałam cały miesiąc i wypełniłam go ponownie. Wszystko jest w porządku.

: wt, 17 października 2017 22:05
autor: marcin87
Też miałem ten problem, ale już rozwiązany, dzięki.