Strona 1 z 1

Problem z eksportem

: śr, 06 września 2017 10:12
autor: Paatrykk
Witam,
Otóż po zmianie komputera mamy problem z eksportem.
Zgłoszenie i wyrejestrowania ZUS->ZUS ZWUA. Klikam na płatnik, aby zrobiło automatycznie wszystko i wczytuje plik w płatniku zus, ale z poprzedniego eksportu. A jeśli klikam eksport, to również nie eksportuje do pliku. Co w takim przypadku zrobić ?

: śr, 06 września 2017 15:04
autor: TomekK
Witam proszę sprawdzić co jest ustawione w Środowisko-Eksport, tu proponowałbym stworzyć własny katalog na dysku np. C: \ZUS i zadeklarować tą lokalizację w polu Katalogi eksportowe -Program Płatnika. Na potrzeby testu wysyłamy jedną osobę z okna Rejestracja ZUS klikamy na ikonę drukarki-Dokumenty ZUS, ZUA, ZWUA i dalej albo Export albo Płatnik .
Pozdrawiam

: śr, 06 września 2017 17:47
autor: Paatrykk
W srodowisko-eksport sa ustawione inne foldery niz w katalogach eksportowycj raporty eksport, wiec maja byc takie same? Ale jeśli program dobrze wpisuje lokalizacje pliku, bo wczytuje plik tylko nie eksportuje nowego.

: czw, 07 września 2017 8:24
autor: TomekK
Witam proszę na adres serwis@reset2.pl wysłać zrzut z ekranu ustawień jakie Pan wprowadził do systemu R2płatnik w górne menu -Ustawienia-Środowisko-Eksport, oraz zrzut z ekranu eksportu dokumentów. Pomocna była by informacja jaki system operacyjny Pan posiada.

: czw, 07 września 2017 11:39
autor: NA
1. Utwórz na dysku C folder o nazwie ZUS
2. Na ikonie do uruchamiania R2Płatnika zaznacz na stałe aby był uruchamiany jako administrator.
3. W R2Płatniku w menu "ustawienia/środowisko" zakładka "eksport", w polu "katalogi eksportowe"/"program płatnika" wpisz c:\ZUS

Powinno działać.

: czw, 07 września 2017 13:43
autor: Paatrykk
Działa, dziękuję :)