Chciałbym móc dla jednej z osób (konkretnie szefa) zrobić listę składek czyli taka listę w której podstawą do składek były by dane dane które są w parametrach naliczania a konkretnie E-R dla właściciela oraz zdrowotna dla właściciela. Lista wykazywała by jedynie składki ZUS.
Prosze o podpowiedź jak to zrobić
Lista skadek
Dzień dobry,
jeśli mówimy o wygenerowaniu listy płac, właściciel musiałby zostać naniesiony na listę pracowników. Po przygotowaniu odpowiedniej definicji listy płac uzyskamy oczekiwany efekt, ale właściciel będzie wykazywał się na raporcie miesięcznym ZUS dwa razy. Jako właściciel i osoba z listy pracowników, dla której została naliczona lista.
W jakim celu potrzebne jest wygenerowanie takiej listy płac?
Może wystarczające będzie zestawienie dostępne w Raporty->Zestawienia płacowe->Zestawienie ZUS właścicieli
jeśli mówimy o wygenerowaniu listy płac, właściciel musiałby zostać naniesiony na listę pracowników. Po przygotowaniu odpowiedniej definicji listy płac uzyskamy oczekiwany efekt, ale właściciel będzie wykazywał się na raporcie miesięcznym ZUS dwa razy. Jako właściciel i osoba z listy pracowników, dla której została naliczona lista.
W jakim celu potrzebne jest wygenerowanie takiej listy płac?
Może wystarczające będzie zestawienie dostępne w Raporty->Zestawienia płacowe->Zestawienie ZUS właścicieli